søndag den 20. marts 2011

Hæklestatus...


I disse dage, er det kun blevet til 6 hæklede lapper. Med den fart, bliver det et flere-årigt projekt., så det bliver forhåbentlig til lidt flere de andre dage.

Weekenden, er gået med at pakke, være hos svigerfamilien, i Vojens, og så at nyde det dejlige vejr.
Jeg kunne have valgt at tage mit hækletøj, med til Vojens, men måske er det mig der er sippet, men da hele familien, er stor-rygere, kommer alt til at lugte af røg, og er ikke så vild med, at få røglugten i mit garn. Og til dette projekt, skal der jo en del forskellige nøgler med, så det fik altså lov til at blive hjemme i denne omgang.

Kan I have en god søndag, og nyde det gode vejr :)

1 kommentar:

  1. Hej Elisa
    Perfekte firkanter!
    Har du ikke lyst til at deltage i min give away, hvor deltagerne selv skal hækle firkanter til tæppet, som gives væk?
    Lene

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...