torsdag den 24. marts 2011

Nyt familiemedlem :-)




Igår var vi i Bramming for at hente vores lille hvalp. Faderen er en ægte chihuahua, moderen en blanding af Pekingeser og en papillon. Sælger mener den vil komme op på ca 3 kg, som voksen,  nu vejer den hele 1,5 kg.
Den er noget af det sødeste og mest charmerende jeg har set.
  Vi kom hjem igår aftes ved ca. 20.30 og den faldt hurtigt til i de nye omgivelser. Vi har intet hørt til den i nat, og den har kun besørget, når den kommer ud på sine lufteture, så det er bare så fint :-)(LIDT STOLT ER MAN VEL).

Syntes dog den i dag sover meget, er det de mange nye indtryk ?, eller sover hvalpe bare meget ?
Mange, mange år siden jeg har haft en hvalp, så kan ikke huske det. Hvis nogen har et bud, må de endelig skrive det :-)

8 kommentarer:

  1. Nårh hvor er den sød. Tillykke med den.

    SvarSlet
  2. Hej Elisa.
    Hvor er den da bare kær den lille trold, den er da ikke til at stå for. Tillykke med den. Dejligt du vil være fast læser hos mig.

    SvarSlet
  3. Tak skal du have. Har først i dag opdaget din blog, og syntes den er rigtig god, så glæder mig, til at følge den :-)

    SvarSlet
  4. Der er kun en ting at sige...

    NURRRHHHH!!

    SvarSlet
  5. Noe av det søøøøøøøøøteste, Ja jeg tror de sover en hel del. Det jo en liten baby, ha en fin fredagskveld. :))

    SvarSlet
  6. Ja, det tror jeg du har ret i , den er kun 10 uger.Fin fredagsaften til dig også :)

    SvarSlet
  7. Hej Elisa
    Åh, hvor er den fin, har selv en på 2 år og jo, den sov også meget i starten.
    Jeg tror det er alle de nye indtryk, der gør den træt i knolden;0)

    SvarSlet
  8. Det er sikkert de mange indtryk. Den er blevet mere livlig, i løbet af igår :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...