onsdag den 30. marts 2011

Og det skete så bare ikke lige, det der.....

(vend hovedet på skrå så ser det rigtigt ud ;-))

Vores bil gik op i røg igår. Ikke fordi der er nogen god timing for det, men den kunne have været bedre.
Det skete da min mand var  på vej til sidste eksamen i Århus, (fra Sydfyn) . En 20 minutters tid fra vores hjem skete det. Ingen ulykke bare pludseligt. Godt nok en gammel, gammel bil, men derfor kunne den godt opfører sig ordentligt. Min gammel mormor på 84 år, blev dagens helt i skysovs. De mødes ved en afkørsel, og mormor kørte ham til Århus, han kom kun 15 min. for sent, efter aftale med skolen, ventede mens han var til eksamen,hvorefter turen gik hjemad igen. Vi står jo og skal flytte til det Nordjydske i weekenden, men det har vi igen ved hjælp af Mormor fundet en løsning på. Er hende virkelig taknemmelig, for alt den hjælp.

Status: Bilen bliver skrottet ( for dyr at få lavet).
           Min mand er nu færdig uddannet netværkskonsulent.
           Har fundet ud af, at min mand har en sjov humor, se video.

2 kommentarer:

  1. Først og fremmest tillykke med manden - og så øv med bilen, men manden din havde da vidst lidt en fest med det alligevel!! Velkommen til jylland snart. ;)
    Kh Louise

    SvarSlet
  2. øv med bilen ! men det er da typisk når man står på farten.. så skjer det.. det er heller ingen smal affære å købe ny bil.. i alle fall ikke i DK ! vi har dyre biler her hjemme men, da vi skulle hen å købe bil i Hjørring, fikk vi chok ! hell og lykke med å finde en ny en !! og med flytningen !!

    så et stort tillykke med din mand : )

    ka´du ha´en god dag : ) knus fra mig i Tromsø

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...