mandag den 4. april 2011

Store flytte-weekend.....

Hold da op, en hård weekend. Vi flyttede jo, til det Nordjydske( Mariager), i lørdags.


Mine tre store børn og svigersøn hjalp med flytningen, dejligt at have nogle børn der  træder til, når der skal arbejdes. For arbejde det kan de unge mennesker. De knoklede derudad, og først kl. 21 gik gassen lidt af  ballonen, på os alle. Kan godt forstå min svigersøn, er daglig leder i en butik, for sikke han kan organisere. Han fik hængt lamper op over det hele, så vi havde en mulighed for også at kunne se, når mørket faldt på, han fik samlet alle vores senge, ja, og meget mere. Er dem virkelig dybt taknemmelig. Uden deres hjælp, var vi ikke nået dertil, hvor vi er nu. Vi mangler stort set kun at få pakket mine kreating ud (ja I læste rigtigt), og bøgerne, som der virkelig er mange af.

     Igår aftes havde jeg totalt ondt i mine fødder, de dunkede, og smertede, så allerede kl. 20.30, kunne jeg høre sengen kalde.

Glæder mig vildt til at pakke mine krea-godter ud i dag, det må blive idag. Skal jo snart igang igen med alt det jeg drømte om at lave, mens det var pakket ned .

Inden længe skyder jeg en flytte-giveaway igang: Ved hvad det skal være, og selvfølgelig, ligger det blandt mine kreating.




P.S. Segne af træthed, har fået en ny betydning for mig :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...