onsdag den 27. april 2011

Strikket håndklæde...

For tiden nørkler jeg med at strikke håndklæder, mener det er mere sommerligt end købte, håndklæder.

Meningen er, at jeg vil strikke en stak ikke nødvendigvis i samme mønster som på billedet.

Dette er et mønster jeg har fået af min mormor, der vist havde det fra et blad. Det er ganske simplet,
så det er lige noget for mig. Det er strikket i Havblik, fra Tante Grøn, men tror jeg vil strikke
kommende håndklæder i Muskat, der er lidt mere fast i strukturen.


Det bliver for tiden ikke til meget hækling af oldemorsfirkanterne til mit tæppe, nå- skidt,
bare jeg får det færdig til vinter.


2 kommentarer:

  1. Ser lyst og fint og sommerlig ut. Fint å ha litt ulike håndarbeider på hendene. :))

    SvarSlet
  2. Dejligt når man kan være produktiv - jeg sidder også og nørkler på håndklæder og karklude - og ellers hele tiden i gang med en masse projekter.

    Ret sødt mønster du har arvet. Lækkert ser det ud.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...