fredag den 8. juli 2011

Banko.......

Hver torsdag aften kl.19.30 er der bankospil, i den gammel biograf her i Mariager.
 Jeg var med for første gang i går aftes, jeg havde Kamilla med, da hun stadig er her på ferie.

Hold da op hvor var det hyggeligt, alle de " Gamle bankorotter" er flinke og rare til at hjælpe en nybegynder som mig, for er man ny, er det faktisk en lille smule forvirrende med de forskellige spil, meeeen jeg var nu lærenem, hvis jeg selv skal sige det.

Jeg vandt to gange. En pakke kaffe, og på indgangsbonen, vandt jeg et gavekort på 3 spilleplader, og 2 mini-banko, til næste gang.

Og en næste gang, bliver der, for det skal helt sikkert være min nye hobby, som jeg vil gå til hver torsdag.

Ikke fordi gevinsterne er vildt store, men fordi det emmer af hygge og glade mennesker.:)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...