lørdag den 1. september 2012

Anmeldelse af Mellisa produkter



For 1 uge siden fik jeg tilsendt 4 skønne produkter fra Mellisa
Og jeg kan allerede mærke en forskel.

 
Den første( den med de gule citroner på):
Det er en skøn skrubbecreme, som jeg bruger 2 gange om ugen.
Huden bliver rigtig blød bagefter. Den kan købes Her
 
Den foreste: Det er en øjencreme, og den bruger jeg hver aften. Huden omkring øjnene bliver utrolig blød af den. Den kan købes Her
 
 
Den bagerest: Det er en ansigts og kropsolie. Jeg bruger den flere gange om dagen.
Normalt bruger jeg en creme til min hænder og krop, men nu bruger jeg kun denne skønne olie.
Bare jeg havde brugt den i 1 dag, kunne jeg mærke, mine hænder var blevet meget blødere.
Jeg er nærmest blevet helt afhængig af den. Den kan købes Her
 
Den sidste, den yderste: Det er en vitamin creme. Den bruger jeg hver gang, jeg har været i bad.
Den kan købes Her
 
Ved alle produkter har jeg kunne mærke, at min hud er blevet blødere.
Og noget af det skønne ved disse produkterne er, de er økologiske.
Og det kan jeg rigtig godt lide.
 

Synes, I skal gå ind på deres hjemmeside og kigge på deres lækre produkter.
I finder hjemmesiden lige Her

Knus Elisa.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...