mandag den 24. september 2012

Anmeldelse af produkter fra Badeanstalten



Jeg har nu haft prøvet 4 lækre produkter fra Badeanstalten

Badeanstalten har en masse forskellige og lækre produkter.
Fx. deres sæbe fåes i mere end 30 varianter, og så er den handlavet.
De producerer også mange naturlige plejeprodukter fx. parabenefri cremer.

 
Jeg modtog disse 4 lækre produkter.
 
Bagerst til venstre: En fusionolie. Det er en kropsolie, som bliver til kropslotion, når den bliver puttet på våd hud. Jeg bruger den hver gang, jeg har været i bad, og den gør min hud så blød.
Den er let at smøre på.
 
 
Forreste til venstre: Det er en håndsæbe, der hedder Morgensang.
Den dufter så utrolig godt.
Sæben indeholder æteriske olier.
 
Bagerste til højre: Det er en saltskrub, der hedder En dans på roser.
Den fjerner døde hudceller, og det gør huden utrolig blød.
Den er meget let at bruge, og den dufter utrolig godt af en blanding af rose og jasmin.
 
Forest til højre: Det er en rensene lermaske. Den hedder Dejlig er jorden.
Leret indeholder aluminium og kalcium, og det afhjælper hudens genopbyggelse.
Min hud i ansigtet blev så dejlig blød, og det var den hele dagen.
 
 
Jeg kan virkelig anbefale Badeanstaltens produkter.
Efter jeg har prøvet disse produkter er min hud blevet meget blødere, og det er virkelig rart.
Og så har de en masse forskellige produkter, som fx. også vil være en rigtig god fødselsdagsgave, julegave eller en værtindegave(:
 
De har også en facebook side, som jeg synes, I skal kigge forbi.

Knus Elisa.

Indlægget er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...