søndag den 16. september 2012

En vinder er fundet



Så er det idag, der skal blive fundet en vinder af den smukke bordlampe.

Jeg vil sige 1000 tak til RANLIGHT for at have sponsoreret denne fine give away(:
Jeg vil også sige 1000 tak til alle jer, der har deltaget i min give away.

Nu til det spændende(:

Denne gang har jeg prøvet at bruge ranom.org
Jeg har set mange i blogland bruge det, og nu ville jeg prøve det, og det bliver helt sikkert den måde, jeg trækker vinderen på efterhånden.
Men jeg har ikke kunne finde ud af at få et billede ind.

Men det blev nr 12, og der gemmer denne blog sig A Photographic Fairytale
Stort tillykke(: Jeg vil kontakte dig med det samme(:

Husk nu jeg stadigvæk har 2 andre give aways kørende.

Knus Elisa.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...