fredag den 21. september 2012

Ikke særlig lang tid siden



Nu er efteråret begyndt, og sidst vi havde sne var i februar i år, og nu nærmere vinteren sig allerede.
Sommeren har slet ikke været her i Danmark rigtigt.
Jo, der har selvfølgelig været nogle dage med en masse varme, men der har bare ikke været nok af de dage, så jeg betegner det som en rigtig sommer.

 
 
Disse 2 billeder tog min datter ( Dyreglad-pige) da hende og min svigersøn var oppe ved os i februar.
Selvfølgelig kommer der ikke sne nu, men om 4 måneder er der måske sne, og det synes jeg ikke er lang tid til. Og specielt ikke fordi vi ikke har haft en masse varme.
Så jeg synes, det bliver underligt at få vinter i år, fordi jeg synes, vi ligesom har sprunget en årstid over, så virker det bare næsten som om, det ikke var lang tid siden, vi sidst havde sne.
 
Knus Elisa.
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...