lørdag den 15. september 2012

Min hund Vaks



Jeg havde sagt, jeg aldrig skulle have dyr igen, men pludselig fik jeg øjnene op for små hunde, og så kom Vaks ind i mit liv.

I får lige nogle billeder af ham, fra da han var mindre.

 
 
 
Her var nogle billeder af ham, da han var hvalp.
Vaks er en blanding af 3 hunde en papillion, en pekingser og en chihuahua.
Vaks er idag 1 år og 7 måneder. Og han er blevet en del større end på billederne, men han hører alligevel under små hunde, fordi så stor er han heller ikke.
 
Er der nogen af jer, der har hunde? Hvis I har, hvad race har I så?
 
Knus Elisa
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Jeg har haft en minipuddel, en Skt. Bernhard og en langhåret dværg gravhund. Ikke på en gang, men i den rækkefølge. :). Her hvor jeg bor nu, må man desværre ikke holde hund, så jeg håber at når jeg engang får lidt flere penge mellem hænderne igen, at kunne flytte hen et sted hvor man må, og så skal det helt klart være en gravhund igen :)

    SvarSlet
  2. Hvor det ærgeligt du ikke må have hund, der hvor du bor nu.
    Men forstår godt, du gerne vil have hund, hvis du engang flytter(:

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...