tirsdag den 25. september 2012

Strømper fra KT Strømpen




Jeg har i nogle dage afprøvet nogle virkelig lækre strømper fra KT Strømpen
Og hold da op, hvor er de bare gode at gå med.

 
 
 
Det er disse strømper, jeg har haft testet.
 
Dem yderst til venstre er knæstrømper, og de er virkelig bløde.
Dem har jeg brugt til om aftnen, natten og morgnen, som nogle hygge strømper, for ikke at få kolde fødder. Og det er de virkelig gode til.
Så kan jeg også rigtig godt lide mønstret på dem. Den slags strømpe kaldes for ragsokkerne og er en norsk model.
 
Dem ved siden er, er lidt længere, og dem har jeg brugt til, når jeg fx. går tur med min hund Vaks, til at have under mine bukser, så mine ben ikke bliver kolde, og de varmer virkelig meget.
 
De andre strømper I ser på billede er virkelig også gode.
Jeg kan anbefale alle strømperne.
De er alle dejlig og bløde at have på, og så sidder de rigtig godt.
 
KT Strømpens garn er økotex-certificerede, og så bruger de kun de bedste kvalitetsgarner.
 
Jeg synes helt sikkert, I skal tage et kig forbi deres hjemmeside.
De har også strømper til børn og mænd, og de har mange forskellige varianter.
 
Knus Elisa.
 
Indlægget er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...