mandag den 15. oktober 2012

Alt for meget politik



Jeg følger ikke med i Forbrydelsen. Jeg så første afsnit, men der synes jeg allerede, det handlede for meget om politik.

 
Jeg så mere, at den handlede mere om opklaring af mord og ikke så meget politik.
De andre sæsoner har jo også handlet om politik, men jeg synes bare, der er for meget med politik.
Selvfølgelig handler det også om opklaringen af forbrydelserne, men jeg synes bare, der er alt for meget politik med i.
Jeg havde ellers set frem til at følge Forbrydelsen hver søndag.
 
Følger I med i forbrydelsen?
 
Knus Elisa

3 kommentarer:

  1. Niksen!! Synes det var så anti-klimaktisk efter rejseholdet (som jeg bare elskede)... bliver simpelthen ikke fanget... og sweateren i denne sæson er bare ikke lækker nok til at sidde klistret til skærmen gang efter gang...
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  2. Så er jeg ikke den eneste, der ikke ser Forbrydelsen(:
    Men jeg forstår dig godt.

    SvarSlet
  3. Åh, gudskelov - så er det ikke bare mig! Jeg fulgte trofast med i første sæson, som jeg fulgte intenst og følte, var helt unik. Det var en sag, hele Danmark fulgte med i og snakkede om - som havde det drejet sig om et rigtigt mord. Allerede i sæson to sprang jeg fra. Da jeg efter få afsnit konstaterede, det ikke kun var mord og mysterier, men også (alt for meget) politik, stod jeg af. Jeg så andet afsnit i denne sæson. Og der er stadig politik involveret. Krimi og politik for sig, tak. Det sjove er, at begge mine brødre er uddannet indenfor politik (den ene arbejdede en årrække for Altinget og arbejder i dag på Christiansborg) og min mor meget politisk interesseret. Jeg gaber kæberne af led og glemmer, hvor jeg lægger mit valgkort, når det kommer ind ad døren. Jeg kan godt se, hvorfor politik er og burde være interessant. Men jeg kan altså bare ikke holde interesseren fanget. Weird.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...