lørdag den 20. oktober 2012

Anmeldelse af Accessories



Idag modtog jeg nogle skønne ting fra Accessories

 
Jeg modtog disse 2 ting ( + et par øreringe som kommer i en give away om lidt.)
 
Der er en smuk halskæde med en fugl.
Og så en brillekæde
Min anden brillesnor er næsten lige gået i stykker, så er rart, jeg har fået denne her(:
Den virker også rigtig god i kvaliteten, og det samme gør den smukke halskæde.
 
Accessories har et stort udvalg af forskellige asccessories på deres hjemmeside.
Fx. Smykker & ure, Huer, handsker mm. og Tasker & punge og en masse andre ting.
 
Deres ting på hjemmesiden er fint delt ind i forskellige kategori er der flere kategorier, du kan vælge imellem, som gør det nemt og overskueligt at finde, det du leder efter.
 
Jeg kan virkelig godt lide de halskæder, de har. Der er utrolig mange flotte.
De har nogle smukke uglehalskæder, og andre flotte motiver. ¨
 
De har også hjemmesiden Shopsolbriller, hvor du kan købe billige solbriller.
Jeg kan godt lide kategorien Retro/vintage solbriller eller Overzise/ Store solbriller
De har en masse smarte solbriller at vælge imellem til meget billige penge(:
 
Jeg kan klart anbefale deres hjemmeside(:
 
Knus Elisa
 
Indlægget er sponsoreret
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...