tirsdag den 9. oktober 2012

Anmeldelse af mascara




Jeg har i nogle dage testet en rigtig god mascara fra Puregreenshop
Mascaraen er af mærket Mirenesse. I finder mascaren Her

 
Jeg synes, udsendet af mascaraen er virkelig fin.
Den ser anderledes ud end andre mascaraer, og det gør den lidt speciel.
 
Denne mascara er lavet af bivoks, og det gør, den ikke drysser, og at den holder i 24 timer,
og den lever helt sikkert op til de krav.
Den er lidt at ligge på, og den klumper ikke sammen på øjenvipperne, som nogle mascaraer har tedenser til.
 
Mascaraen fåes både i sort og brun.
Jeg er rigtig glad for at bruge denne mascara, og den er helt sikkert blevet min ynglings mascara, fordi den er så god.
 
I kan nu få 10% rabat på Puregreenshop
I skal bare indtaste koden "Elisa10 " ved gavekortfeltet ved check-out.


De har også en masse andet lækkert make up, men også hårpleje, hudpleje, økologiske fødevarer og en masse andet.
Så jeg synes helt sikkert, I skal tage et kig forbi hjemmesiden, fordi der er ihvertfald en masse lækre ting.

Jeg kan ihvertfald helt klart anbefale denne hjemmeside(:

Knus Elisa.

Indlægget er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...