søndag den 21. oktober 2012

Så skal de dækkes



Så fik jeg købt den her, som skal jeg hjælpe mig med at dække dem.

 

 
Jeg taler selvfølgelig om, at denne hårfarve skal hjælpe mig med at dække mine grå hår.
Det er tid til at få farvet håret igen.
Det er ved at være noget tid siden sidst.
Så det bliver godt at få farven frisket op igen.
Hårfarven er den samme som sidst, fordi den var jeg godt tilfreds med.
Og Schwarzkop synes jeg er et godt mærke indefor hårfarver, så det vil jeg blive ved med at købe hårfarver fra.
 
Hvor har jeg dog haft en hårfarve flaske mellem hænderne mange gange.
Da mine 2 ældste piger boede hjemme, var det som regel mig, der farvede hår på dem.
Men til sidst lærte de at gøre det på hinanden.
 
Knus Elisa

2 kommentarer:

  1. Det der med det grå hår kender jeg godt, men kan desværre ikke tåle hårfarve ( øv ) men har lært at leve med det.
    Held og lykke med projektet .
    ;O)

    Mona

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...