onsdag den 14. november 2012

86 år



Idag bliver min mormor 86 år.
Så jeg har lige talt i tlf med hende for at ønske hende tillykke.
Der er så langt mellem os, at jeg ikke kommer til at se hende idag,
men heldigvis kommer min ene datter, min svigersøn og min søn til hendes fødselsdag.

Sidste gang vi besøgte hende, fik hun sin fødselsdagsgave af os, da Julie gerne ville se hende pakke den op.
Jeg har et tæt forhold til min mormor.
Jeg taler næsten dagligt i tlf. med hende. Hun holder altid jul ved os, og det skal hun selvfølgelig også i år.

Mine børn er også meget knyttet til hende. Specielt mine 2 tvillingepiger har besøgt hende meget, da de var teenager. Min søn er også begyndt at besøge hende noget oftere.
Så vi alle i familien har et rigtig tæt og godt forhold til hende.

Jeg glæder mig til, jeg skal se hende igen til jul, hvor hun bliver heroppe i nogle dage.

Knus Elisa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...