lørdag den 10. november 2012

Anmeldelse af makeup



Idag vil jeg anmelde noget mere makeup fra Shop CICI
I kan læse fra mit indlæg igår, hvad jeg har skrevet om dem.
Det indlæg finder I Her
Deres makeup er billig, men samtidig er det af god kvalitet.
Og så er det ikke testet på dyr, og det kan jeg godt lide.

I har mulighed for at booke en makeup aften for jer og 10-15 af jeres veninder, hvor der kommer en sælger ud, som er udannet indenfor makeup og frisør som viser makeup'en frem samt viser, hvordan man lægger en makeup.
Værtinde ( hende der har booket aftnen) tjener 10% af det, der bliver solgt for den aften, som så kan modregnes hendes ting, som hun køber.

Jeg vil starte med at anmelde denne mascara, som samtidig er en eyeliner.

 
Det er en rigtig god mascara. Den klumper ikke, så ens øjenvipper ser rigtig pæne ud, og samtidig synes jeg, den gør mine øjenvipper længere.
Den kan også bruges som en eyeliner, hvor man bruger penslen til at lave en streg fx. henover øjet, og det har jeg også prøvet, og det synes jeg var nemt.
I finder mascaraen og eyelineren Her
 
Jeg vil anmelde 2 eyelinere nu.
Der er 3 på billede, men 2 af dem er ens.
 
 
Begge eyelinere er rigtig gode.
Jeg bruger den sorte til den våde streg under øjet, og den er let at lægge på.
Har før prøvet en eyeliner, hvor jeg skulle tegne flere gange hen over den våde kant for at få lidt farve frem, men det er ikke tilfældet ved denne sorte eyeliner.
Den er rigtig god.
 
Den brune eyeliner bruger jeg til at tegne mine øjnebrun let op med.
Den er rigtig god. Jeg tegner kun mine øjenbryn lidt op, så trykker ikke så højt på eyelineren, og
det ser rigtig godt ud. Mine øjenbryn er fremhævet men ser naturligt ud.
 
I finder den sorte eyeliner Her
I finder den brune eyeliner Her
 
Den sidste ting jeg vil anmelde idag er en læbepomade.
 
 
Om vinteren får jeg ofte tørre læber, så der bruger jeg ofte en læbepomade om dagen.
Og denne her fungerer rigtig fint.
Jeg har intet dårligt at sige om den.
I finder læbepomaden Her
 
Knus Elisa
 
Indlægget er sponsoreret
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...