fredag den 9. november 2012

Anmeldelse af neglelakker



Idag og ca 5 dage frem vil der komme en anmeldelse hver dag, hvor jeg anmelder makeup.
Alt dette skønne makeup er fra Shop CICI

Sabrina Rundvik kostmetik kommer fra en by i Tyskland.
De ville gerne fremstille makeup af godt kvalitet, men samtidig skulle det være sådan, at det var billigt at købe.
Derfor sparede de penge på emballagen, men kvaliteten er god, og det er jo det vigtigste.
Man kan bla. købe makeup'en hos frisører rundt omkring i landet.
Og noget der er meget vigtigt er, at deres makeup ikke er testet på dyr.

Inden anmeldelsen vil jeg fortælle, at ved Shop CICI en makeup aften for sig selv og ens veninder, hvor det bliver holdt hjemme ved en selv, hvor der kommer en sælger ud, som er udannet indenfor makeup og frisør, som viser det lækre makeup frem og viser, hvordan man kan lægge en makeup.
Værtinden ( hende der har bestilt aftnen) tjener 10% på det, der bliver købt for den aftnen, som kan modregnes fra hendes bestilling af produkter.

Jeg vil gerne anmelde nogle rigtig fine neglelakker idag.

 
Jeg ved godt, dette billede er dårligt.
 
 
Her kan I se 4 af neglelakkerne, undtagen den gennemsigtige, da jeg mener, man kan se den tydeligt på det første billede.
 
Den gennemsigtige lak finder I Her
Den mørkeblå lak finder I Her
Den hudfarvet lak finder I Her
Den lyseblå lak finder I Her
Den mørkebrune/røde finder I Her
 
 
 
 
Her har jeg lak nr. 2 på ( på andet billede)
Den var rigtig let at lægge på.
Den skulle kun have 1 lag, og så dækkede den.
Jeg kan virkelig godt lide denne lak, da jeg synes, farven er meget naturlig.
Penslen er god. Ikke for lille og ikke for stor.
 
 
Her har jeg taget den mørkeblå på.
Den skulle have 2 lag for at dække helt.
Men det synes jeg bestemt heller ikke gør noget.
Den er en rigtig flot blå farve, som rigtig kan pifte et sort sæt tøj op.
 
Jeg har prøvet dem alle sammen, og de alle var lette at ligge. Nogle skulle kun have et lag, hvor nogle skulle have 2. Ingen af dem skulle have 3 lag.
Alle penslerne var lige tilpas med størrelsen.
 
Husk nu jeg har en give away kørende, hvor der bliver fundet 2 vindere, der hver kan vælge 4 produkter fra Shop CICI
I finder min give away Her
 
Knus Elisa
 
Indlægget er sponsoreret
 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...