tirsdag den 20. november 2012

Anmeldelse af vandperler



Jeg har i noget tid testet nogle vandperler fra Aquaperlen

Hos Aquaperlen har de det største udvalg af vandperler i Danmark.
De er de eneste i Danmark, der sælger selvlysende vandperler.

De kører altid sæsonkampagne.
Nu når det er ved at være jul, har de noget, der hedder juletilbud, hvor man kan købe nogle vandperler endnu billigere.
I finder juletidbudene Her

De får hele tiden nye ting ind på hjemmesiden, så det er godt at holde øje med siden(:
I kan også følge deres facebookside Her hvor der sker en masse spændende ting derinde.


 
Jeg har testet disse 3 slags vandperler, hvor den ene pose er med selvlysende vandperler.
 
Til dem som ikke ved, hvad vandperler er, vil jeg lige forklare det.
Det er nogle små perler, man lægger dem i vand mellem 10-12 timer, og så bliver den 100 gange større end sin egen størrelse.
Man bruger dem til orkideer, i stedet for fx. bark, så sørger orkideen selv for at tage det vand, den skal bruge fra vandperlen, så skal man ikke gå og bekymre sig om, om den får nok vand eller for meget.
 
 
Her kan i se hvor lille perlen er, inden den kommer i vandet, og så kan I se, hvor stor den bliver, når de er færdige.
 
Jeg er meget overrasket over, hvor store de egentlig bliver.
Udover de hjælper mine orkideer, synes jeg, det ser rigtig smukt ud.
Jeg har bla. testet de selvlysende, og hvor ser det bare flot ud, når det bliver rigtig mørkt om aftnen, så skinner det op.
Det er jeg meget imponeret over.
 
De andre farver er virkelig også smukke, og jeg synes, det ser så godt ud, når de ligger i potten.
Det pynter rigtig meget, og det giver et helt andet look, end når det bare er bark, der ligger der.
 
Nu er jeg tryg ved at efterlade mine orkideer, når jeg skal noget i nogle dage, da jeg ved, at de selv sørger for at få vand.
 
Man kan også bruge vandperlerne til dekoration fx.
I kan få noget inspiration til, hvad man ellers kan bruge perlerne til lige Her
 
Og så har de en rigtig god kundeservice. De har 5 stjerner på trustpilot.
 
Jeg kan helt sikkert anbefale deres vandperler(:
 
Knus Elisa
 
Indlægget er sponsoreret
 
 


6 kommentarer:

  1. Hej Elisa
    Jeg er helt enig med dig i, at det er en god idé til orkidéer. Men......
    Du kan jo kigge på dette link og se, hvad jeg synes om vandperler i længden: http://lottesroom.blogspot.dk/2012/09/vandperler-igen-yyrrkkkk.html
    Kh Lotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kigger forbi dit indlæg med det samme.
      Er altid rart at høre andres meninger og oplevelser(:

      Slet
  2. De selvlysende ser squ meget fede ud :)

    Sådanne nogle vandperler har jeg ikke set før - de må prøves :)

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  5. Se aquaperler.dk hvis i skal bruge billige vandperler :0). Der er hurtig levering og super service :0). De har også en blog hvor der kommer tips og idéer til, hvordan man kan bruge sine vandperler :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...