torsdag den 22. november 2012

En lækker julegave



Coolstuff.dk har rigtig mange fine ting, og jeg kan kigge på deres hjemmeside i lang tid.
 
Det ville være svært for mig at vælge en enkelt ting, jeg gerne ville have derinde fra, men en af tingene jeg ville vælge er denne her

 
Er der andre, der kan huske den her?(:
 
Jeg ville vælge den her, fordi jeg ville give min yngste datter, Julie den.
Julie er 8 år, og hun er nået den alder, hvor hun ikke rigtig leger med legetøj mere, men samtidig er hun ikke i den alder, der ønsker sig plakater osv med idoler.
Jeg tror, hun ville synes, den var sjov.
Så kunne hun gå rundt og tage billeder, og samtidig kunne hun hænge billeder op på sit værelse eller sætte dem i et fotoalbum eller lave en bog med billeder og skrive tekst til(:
 
Til I andre der har børn, kan I finde nogle gode julegaver under  Julegaver til børn på hjemmesiden.
 
Knus Elisa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...