lørdag den 17. november 2012

Store rengøringsdag



Idag er det store rengøringsdag.
Så alt skal bare gøres rent.
Så indtil idag har jeg ikke haft så meget tid til at lave videre på mine lapper.
Men det kan være, jeg når at hækle videre på mine lapper senere idag.

Senere idag eller imorgen skal jeg købe nogle af julegaverne på nettet.
Jeg plejer ofte at købe julegaverne via nettet. Og hvis der er noget af det, der ikke kan fåes på nettet, går jeg i butikkerne for at købe det. Jeg synes, det er hyggeligt at sidde og finde de forskellige ting på nettet(:

Jeg er glad for at se, der er så mange, der allerede deltager i min nye give away.
Det er dejligt, I har taget godt imod den(:

Til jer der ikke har nået at deltage i mine 2 give aways, kan I enten finde dem i venstre side af min blog eller den fra shop cici finder I Her og den fra Illux finder I Her

Husk nu I også kan få 10% rabat ved Shop CICI ved at bruge denne kode:
makeupen10
Koden virker til den 24 december.

Knus Elisa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...