lørdag den 3. november 2012

Vinderne er fundet



Så har jeg fundet de 4 vindere af min give away.
1000 tak til Accessories for at have sponsoreret denne give away.
Og 1000 tak til jer fordi I endnu en gang ville deltage(:

Den første vinder er, og som har vundet øreringene og et værdibevis på 20% er
nr. 25 og der gemmer bloggen Annette Andersen sig bag(:
Stort tillykke(:

Den anden vinder er, og som har vundet et værdibevis på 20% er nr. 23, og der gemmer bloggen Jannie r rosenkilde sig bag.

Den trejde vinder er, og som også har vundet et værdibevis på 20% er nr. 13, og der gemmer bloggen julMahl

Den sidste vinder er, og som også har vundet et værdibevis på 20% er nr. 5, og der gemmer bloggen KrEa-KaOs sig bag.

Jer udover den første vinder, sender jeg en kode til jer, hvor I skal bruge den på hjemmesiden.
Men jeg kontakter jer, når jeg har haft holdt børnefødselsdag.

God dag(:

Knus Elisa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...