mandag den 21. januar 2013

En weekend med sygdom


I fredags var jeg blevet syg, og det forsatte hele weekenden.
Jeg var rigtig forkølet og søndag føltes det, som om jeg havde feber.
Det var dejligt, at Heidi og Casper lavede aftensmad lørdag aften.

Jeg havde fået ondt i ryggen lørdag, fordi vi havde gået rundt i City Syd.
Jeg kan ikke klare at gå alt for længe eller for hurtigt, så får jeg ondt i min ryg.
Men det gik heldigvis over i løbet af dagen.

Idag har jeg heldigvis fået det bedre. Jeg har ikke haft det så skidt i rigtig lang tid.
Så er rigtig glad for, det er ved at være ovre.

Der er også rigtig mange, der bliver syge for tiden, men tror desværre det hører års tiden ved.

Jeg håber ihvertfald at mange af jer har undgået forkølelsen(:

Knus Elisa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...