lørdag den 19. januar 2013

Lækker dessert


Idag var jeg i Frelsens Chokolade, hvor jeg købte 6 flødeboller for 55 kr.
Jeg elsker deres flødeboller, så hver gang jeg kommer forbi en af deres butikker, skal jeg have sådan 6 med hjem.
Det sker ikke så tit, jeg kommer forbi en af deres butikker, så når jeg kommer forbi, skal jeg derind(:



Så efter vi havde spist aftensmad, fik vi en flødebolle til dessert.
Jeg nyder en af deres flødeboller mere, end hvis jeg købte dem fra Brugsen af.

I aftes var det min datter Heidi og min svigersøn Casper, der lavede aftensmad.
Det var noget ligesom indbagt pizza.
Jeg kunne rigtig godt lide det. Normalt er jeg ikke så meget til pizza, men dette her smagte godt.

Knus Elisa

2 kommentarer:

  1. Hejsa Elisa..
    Studset lige over dit indlæg og sidder nu med et lille smil på læben. Jeg er helt sikker på at du ikke har købt dine flødeboller i "Frelsens Hær", da det er en kirke;) Men er selv stor fan af de berømte lækkerier fra Frellsens Chololade....
    God fornøjelse og god weekend
    -Gitte-

    SvarSlet
  2. Ej hvor pinligt.
    Jeg køber altid mine genbrugs fund ved Frelsens Hær nemlig, så jeg må have haft det på hjernen, da jeg skrev indlægget(:
    Rigtig god weekenden til dig(:

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...