søndag den 24. februar 2013

En hyggelig middag


Igår havde vi gæster til middag, og det var rigtig hyggeligt.

Så i fredags blev der gjort hovedrent og blev handlet ind.

Igår fik vi først nogle snacks, da de kom. Der brugte jeg de Rosendahl Grand Cru snackskåle, som jeg havde fået i julegave.

Vi fik en lækker oksemørbra med lækre kartoffelbåde, fluets og salat.
Vi fik dessert, og så var der kaffe til sidst.

Det var en rigtig hyggelig aften, hvor der blev grinet en masse og snakket en masse.

Idag sneede det rigtig meget om morgnen, men det holdte op senere på formiddagen.
Jeg synes, så snart sneen er forsvundet, så kommer der noget mere sne.
Jeg håber, at marts bringer foråret med sig. Det vil være rart med noget varme, så vi kan begynde at sidde ude på terassen igen(:

Jeg håber, I har haft en god weekend.

Knus Elisa

2 kommentarer:

  1. Bliver helt lækkersulten - uhum. Det bliver nu rart at kunne være uden for, og slikke lidt solskin og se alt spirre.

    SvarSlet
  2. Ja, det det bliver virkelig bare så dejligt(:

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...